logo sublogo kierunkowo.pl o mnie społeczność współpraca

współpraca

Skoro jesteś właśnie w tym miejscu mojego bloga, zapewne interesuje cię nawiązanie współpracy:) Dlatego spytam od razu: Co powiesz na wspólny projekt? Połączone siły to zawsze większa szansa na sukces, dlatego pozwól się przekonać, że właśnie z kierunkowo.pl warto stworzyć coś razem!

Działałem razem z…

Szeroko zakrojona, blisko półroczna współpraca, mająca na celu promocję marek Poznańskiego Centrum Dziedzictwa, w szczególności Centrum Szyfrów ENIGMA. W ramach współpracy przygotowany został wpis: Odkryj ukryte! Poznajcie unikalne Centrum Szyfrów ENIGMA oraz dziesiątki wpisów w socialmediach (Facebook, Instagram, Twitter). Blog kierunkowo.pl był inicjatorem i wspólnie ze administratorami IGERS POZNAŃ organizatorem #instameet w Centrum Szyfrów ENIGMA oraz Bramie Poznania.

igers poznan kierunkowo.pl

Wspólna organizacja #instameet, czyli fotograficznych spotkań instagramowej społeczności IGERS POZNAŃ, w Centrum Szyfrów Enigma oraz Bramie Poznania.

agro skórka młyńska 8 nocleg piła agroturystyka złotów krajna

Współpraca z Agro Skórka, dzięki której powstały blogowe wpisy o północnej Wielkopolsce oraz o samej kameralnej agroturystyce w Skórce k. Piły: Agro Skórka. Przyjedź raz, a na pewno tu wrócisz! Dodatkowo w ramach wzajemnej współpracy przygotowano wpisy w socialmediach (Facebook, Instagram) promujące agroturystykę Agro Skórka oraz region Krajny. Wszystkie wpisy podróżnicze z mikropodróży na północ Wielkopolski znajdziecie pod tagiem #krajna.

Udostępnienie wybranych fotografii do celów promocyjnych Szklarskiej Poręby.


kierunkowo.pl autor

Poznajmy się!

Mam na imię Marcin i tworzę bloga kierunkowo.pl! Uwielbiam podróżować po Polsce, poznawać nowe zakątki naszego kraju, odkrywać domowe przepisy kulinarne oraz dzielić się doświadczeniami i pomysłami. Właśnie to wszystko realizuję na kierunkowo.pl! Więcej na mój temat, dowiesz się na stronie o mnie.

Spodobał Ci się mój blog a może zastanawiasz się się jak skutecznie promować swoje usługi lub markę? Muszę przyznać, że świetnie trafiłeś! To właśnie współpraca z twórcami internetowymi jest przyszłością skutecznego marketingu! Dzięki mojemu blogowi, twoja oferta trafi do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, która mimo swojego zróżnicowania ma jedną cechę wspólną, na moim blogu, znajdują treści, które są dla nich interesujące! O tym kim są moi czytelnicy, opowiem za chwilę.

Co wyróżnia mój blog?

Na blogu łączę ze sobą dwie bardzo popularne w ostatnim czasie tematyki: podróżowanie (w moim przypadku wyłącznie po Polsce) oraz domowe gotowanie! Aby uatrakcyjnić swoje treści staram się pisać bardzo potocznym językiem, by moje wpisy dosłownie czytały się same! Nie boję się bardziej ambitnych tematów, konieczności pogłębienia wiedzy czy słowa rzetelnej pochwały lub krytyki, która tylko wzmacnia wiarygodność przekazu.

ponad 120 blogowych wpisów
blisko 300 opisanych miejsc w Polsce
blisko 300 przepisów kulinarnych

Wszystko to zebrane i podzielone na 4 kategorie: zwiedzam Polskę, tu byłem, przepiśnik i poradnik oraz uzupełnione ponad 5000 zdjęć!

Dzięki temu zyskałem już zaufanie tysięcy osób obserwujących kierunkowo.pl w mediach społecznościowych! Bardzo dużą uwagę przykładam do jakości treści i zdjęć oraz pozycjonowania opublikowanych wpisów w internetowych wyszukiwarkach. To właśnie dzięki temu, ruch na mojej stronie w ponad 80% generowany jest przez najpopularniejsze wyszukiwarki w sieci!

ponad 223 000 odwiedzających rocznie
blisko 2600 obserwujących na Facebook
blisko 1600 obserwujących na Instagram

Najbardziej zaangażowanych i aktywnych użytkowników zachęcam do dołączenia do społeczności kierunkowo.pl, dzięki czemu są oni na bieżąco z nowościami na blogu oraz znacznie przyczyniają się do promowania blogowych treści.

Kim są moi czytelnicy?

Zdecydowana większość moich czytelników to oczywiście Polacy (94%), mieszkający głównie w Polsce (ponad 90%). Czytelnikami bloga w porównywalnym stopniu są mężczyźni (ponad 54%) oraz kobiety (ok. 46%). W zdecydowanej większości opublikowane treści trafiają do czytelników w wieku 18-34 lata (kolejno: 27,% w wieku 18-24 i 33,5% w wieku 25-34). Pozostałe grupy wiekowe mają udział: 35-44 to około 15,5% czytelników, 45-54 to 12,5% a osoby starsze to wszyscy pozostali.

ponad 290 000 odsłon rocznie
nawet 45 000 gości miesięcznie
nawet ponad 1700 czytelników dziennie

Wszystkie powyższe dane pochodzą z okresu 22 czerwiec 2021 – 22 czerwiec 2022. W związku ze stałym rozwojem bloga, wszystkie dane statystyczne stale się poprawiają, notując nawet kilkunastoprocentowe wzrosty na przestrzeni miesiąca. Jeżeli interesują Cię najbardziej aktualne lub bardziej szczegółowe dane skontaktuj się w dowolny sposób, który możesz wybrać na stronie kontakt.

Co możemy razem zrobić?

Do każdego wyzwania podchodzę maksymalnie kreatywnie i nieszablonowo, dlatego nie ograniczam możliwości współpracy, do listy kilkunastu propozycji czy wcześniej utartych rozwiązań. Wolę działać w myśl zasady: powiedź mi czego oczekujesz, jaki masz pomysł na współpracę a ja odpowiem co możemy zrobić! Dlatego napisz do mnie, za pomocą dowolnej metody (szczegóły na stronie kontakt) i opisz mi swój pomysł na nasz wspólny projekt🙂 Na pewno znajdziemy nić porozumienia i stworzymy projekt na jakim Tobie zależy!

Sprawdź jak bardzo współgrasz z tematyką kierunkowo.pl!

Jeżeli twój produkt lub usługa, reprezentuje jedną z poniższych branż, w naturalny sposób uda nam się wpleść w tematykę bloga! Dzięki temu nasz wspólny projekt zyska na autentyczności oraz zainteresuję moją społeczność.

tematyka ogólna
  • praktyczne gadżety i akcesoria,
  • aplikacje mobilne,
  • polskie produkty i usługi,
  • fotografia,
  • elektronika użytkowa,
tematyka podróżnicza
  • atrakcje turystyczne i miejsca stworzone z myślą o turystach,
  • obiekty noclegowe i rekreacyjne,
  • sprzęt turystyczny i outdoorowy,
  • transport pasażerski (kolej, autokary, samochody, rower, transport wodny),
  • publikacje podróżnicze oraz przewodniki i mapy turystyczne,
  • aplikacje podróżnicze,
  • dziecko w podróży (produkty, akcesoria, atrakcje, miejsca),
  • turystyka lokalna, współpraca z regionalnymi organizacjami turystycznymi,
tematyka kulinarna
  • produkty i wyroby spożywcze,
  • polskie wyroby regionalne,
  • sprzęt, wyposażenie i akcesoria kuchenne,
  • publikacje kulinarne,
  • warsztaty i wydarzenia kulinarne,
  • branża gastronomiczna,

Twój produkt lub usługa nie należy do żadnej z powyższych branż? Odezwij się do mnie (kontakt) i wspólnie zastanowimy się, co możemy razem zrobić!

Formy współpracy

Na blogu opowiadam o swoich podróżach, tworzę przepisy kulinarne dla każdego oraz dzielę się doświadczeniami i pomysłami w poradnikach, w których staram się w prosty i praktyczny sposób, odpowiedzieć na nurtujące pytania mojej społeczności.

Robiąc to wszystko promuję podróżowanie po Polsce, rzetelnie opisuję odwiedzone miejsca, zachęcam do samodzielnego gotowania oraz życia w zgodzie pomiędzy obowiązkami dnia codziennego a realizacją pasji. Mimo wszystkiego co robię, jestem otwarty na inne formy działania czy współpracy, takie jak np. unikatowe i ciekawe projekty turystyczne czy kulinarne, artykuły sponsorowane, wpisy lub relacje sponsorowane na Facebook lub Instagram, recenzje, promowanie wydarzeń, prelekcje, podcasty i rozmowy, kampanie, festiwale a także inicjatywy, przy których można poznawać nowych, ciekawych ludzi i ich inicjatywy!