Współpraca

Witaj w sekcji współpraca! Skoro już jesteś właśnie w tym miejscu, spytam od razu: Co powiesz na wspólny projekt? Połączone siły to zawsze większa szansa na sukces, dlatego pozwól się przekonać, że właśnie z kierunkowo.pl warto stworzyć coś razem!

logo sublogo kierunkowo.pl o mnie społeczność współpraca

Poznajmy się!

Nazywam się Marcin Krawczyk i od ponad 30 lat podróżuję po Polsce, odwiedzając jej najciekawsze zakątki. Przemierzam głównie Wielkopolskę, Dolny Śląsk i Pomorze ale miałem przyjemność odkrywać również Małopolskę, Śląsk, Kujawy, Ziemię Lubuską oraz Świętokrzyską. Początkowo podróżowałem z rodzicami a obecnie najczęściej wyruszam na mikropodróże samemu lub wraz z moją rodzinką. Od 2019 roku opisuję je na moim blogu – kierunkowo.pl. Więcej o sobie piszę na stronie o mnie.

kierunkowo.pl autor

Zastanawiasz się się jak skutecznie promować swoje usługi, miejsce lub markę w sieci? Świetnie trafiłeś! To właśnie współpraca z wartościowymi twórcami internetowymi, zdaniem wielu specjalistów od marketingu jest przyszłością skutecznego marketingu w dzisiejszych czasach! kierunkowo.pl to wiarygodny, rzetelny i zdobywający coraz większą sympatię internautów blog podróżniczy, istniejący od 2019 roku.

Dotychczasowe współprace

tour salon logo kierunkowo.pl współpraca

Współpraca w ramach której Marcin Krawczyk – autor bloga kierunkowo.pl, dwukrotnie wygłosił prelekcję o swoich mikropodróżach na scenie głównej targów podróżniczych Tour Salon 2023 w Poznaniu. Tematy prelekcji:

  • Mikropodróże – podróżuj bliżej za swoimi marzeniami!
  • Wielkopolska na jeden dzień – pomysły na jednodniowe wyprawy do najciekawszych zakątków regionu

Wydarzenie poprzedziły materiały wideo (rolki IG + FB), wpisy, grafiki oraz inne działania promujące wydarzenie w socialmediach. Więcej szczegółów na stronie targów Tour Salon.

Długofalowa współpraca, mająca na celu promocję Teatru Cortique oraz wystawianych w nim spektakli, która rozpoczęła się na początku 2023 roku i trwa nadal. W ramach współpracy przygotowany został wpis: Teatr Cortique. Broadway w sercu Poznania! oraz nawiązujące do niego publikacje w socialmediach (Facebook, Instagram, Twitter) m. in. wpisów, relacji i rolek, których ilość trudno zliczyć! Wiele z nich powstaje na bieżąco, po kolejnych spektaklach teatru.

Szeroko zakrojona, blisko półroczna współpraca, mająca na celu promocję marek Poznańskiego Centrum Dziedzictwa, w szczególności Centrum Szyfrów ENIGMA. W ramach współpracy przygotowany został wpisy: Odkryj ukryte! Poznajcie unikalne Centrum Szyfrów ENIGMA, Brama Poznania. Tu się Polska zaczęła! oraz dziesiątki wpisów w socialmediach (Facebook, Instagram, Twitter). Blog kierunkowo.pl był inicjatorem i wspólnie ze administratorami IGERS POZNAŃ organizatorem #instameet w Centrum Szyfrów ENIGMA oraz Bramie Poznania.

igers poznan kierunkowo.pl

Wspólna organizacja #instameet, czyli fotograficznych spotkań instagramowej społeczności IGERS POZNAŃ, w Centrum Szyfrów Enigma oraz Bramie Poznania.

agro skórka młyńska 8 nocleg piła agroturystyka złotów krajna

Współpraca z Agro Skórka, dzięki której powstały blogowe wpisy o północnej Wielkopolsce oraz o samej kameralnej agroturystyce w Skórce k. Piły: Agro Skórka. Przyjedź raz, a na pewno tu wrócisz! Dodatkowo w ramach wzajemnej współpracy przygotowano wpisy w socialmediach (Facebook, Instagram) promujące agroturystykę Agro Skórka oraz region Krajny. Wszystkie wpisy podróżnicze z mikropodróży na północ Wielkopolski znajdziecie pod tagiem #krajna.

logo szklarska poręba

Udostępnienie wybranych fotografii do celów promocyjnych Szklarskiej Poręby.

Współprace na krótszym dystansie

Poza powyższymi wspólnymi projektami, wiele blogowych treści powstało w ramach krótszych form współpracy, które udało się nawiązać m. in. z:

kierunkowo.pl w liczbach

kierunkowo.pl to stale rozwijający się blog, który swoją historię rozpoczął w 2019 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło, dzięki czemu obecnie to wyjątkowa baza pomysłów i inspiracji podróżniczych oraz kulinarnych, uzupełnionych o wiele praktycznych porad i podpowiedzi. To wszystko sprawiło, że nie daję rady na bieżąco aktualizować statystyk, które rosną w ciągu roku nawet o kilkaset procent!

Obecnie kierunkowo.pl to 5 typów treści: blogowe wpisy w kategorii zwiedzam Polskę, opisy atrakcji turystycznych i ciekawych miejsc w kategorii ciekawe miejsca w Polsce, listy inspiracji podróżniczych w kategorii pomysły, blogowe poradniki pełne praktycznej wiedzy w kategorii poradnik oraz setki kulinarnych inspiracji w przepiśniku! W wielkim skrócie:

ponad 200 blogowych wpisów
ponad 480 opisanych miejsc w Polsce
ponad 300 przepisów kulinarnych

Do tego musimy doliczyć również interaktywną mapę atrakcji turystycznych w Polsce, projekt MIKROPODRÓŻE, który promuje i zachęca do podróżowania na krótkich dystansach.

Zasięgi bloga

Staranie przygotowane treści, ich jakość i dobre pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych sprawiły, że kierunkowo.pl może się pochwalić obecnie poniższymi wynikami odwiedzin i wyświetleń.

około 840 000 odwiedzających rocznie
około 1 300 000 odsłon rocznie

nawet 88 000 gości miesięcznie
nawet 5600 czytelników dziennie

Wszystkie powyższe dane pochodzą z okresu I.2023 – XII.2023. W związku ze stałym rozwojem bloga, wszystkie dane statystyczne stale się poprawiają, notując nawet kilkunastoprocentowe wzrosty na przestrzeni miesiąca. Jeżeli interesują Cię najbardziej aktualne lub bardziej szczegółowe dane skontaktuj się w dowolny sposób, który możesz wybrać na stronie kontakt.

Kim są czytelnicy?

Zdecydowana większość czytelników bloga to oczywiście Polacy (94%), mieszkający głównie w Polsce (ponad 90%). Czytelnikami bloga w porównywalnym stopniu są mężczyźni (ponad 54%) oraz kobiety (ok. 46%). W zdecydowanej większości opublikowane treści trafiają do czytelników w wieku 18-34 lata (kolejno: 27,% w wieku 18-24 i 33,5% w wieku 25-34). Pozostałe grupy wiekowe mają udział: 35-44 to około 15,5% czytelników, 45-54 to 12,5% a osoby starsze to wszyscy pozostali. Większość z nich mieszka w województwach: mazowieckim, wielkopolskim i dolnośląskim. W ponad 90% trafiają na bloga, przekierowani z najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych.

Socialmedia

Choć priorytetem jest budowanie rzetelnego bloga, jednocześnie generujemy również zasięgi w oparciu o dobre pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Równocześnie dbam również o tworzenie społeczności, która chce pozostać ze mną w stałym kontakcie! Właśnie dlatego działam również w socialmediach, m. in. na Facebooku i Instagramie. Obecnie mojego bloga śledzi w socialach, ponad 5000 osób.

ponad 3800 obserwujących na Facebook
ponad 1800 obserwujących na Instagram

Formy współpracy

Jesteśmy elastyczni jak plastelina i bez problemu dopasujemy się do nawet najbardziej szalonych czy nieszablonowych pomysłów. Oferujemy Wam niezliczone pokłady naszej kreatywności, by efekt końcowy był sukcesem dla każdego z nas!

Podziel się swoim pomysłem!

Masz inny pomysł? Powiedź mi co potrzeba, czego oczekujesz, jaki masz pomysł na współpracę a ja odpowiem, co możemy razem zrobić! Dlatego napisz do mnie, za pomocą dowolnej metody (szczegóły na stronie kontakt) i opisz mi swój pomysł na nasz wspólny projekt! Na pewno znajdziemy nić porozumienia i stworzymy projekt na jakim Tobie zależy!

Sprawdź jak bardzo pasujemy do siebie

Jeżeli Wasze miejsce, marka, inicjatywa, produkt lub usługa zawiera się w jeden z niżej wymienionych tematów – idealnie! W naturalny sposób uda się wpleść Wasz pomysł w tematykę bloga! Dzięki temu nasz wspólny projekt zyska na autentyczności oraz lepiej trafi w zainteresowania społeczności.

  • publikacje podróżnicze oraz przewodniki i mapy turystyczne,
  • turystyka i inicjatywy lokalne,
  • wyposażenie i sprzęt turystyczny, akcesoria i gadżety,
  • fotografia (również mobilna) oraz akcesoria foto,
  • elektronika użytkowa, aplikacje mobilne,
  • polskie produkty i usługi, produkty i wyroby regionalne,
  • transport krajowy,
  • dziecko w podróży (produkty, akcesoria, atrakcje, miejsca),
  • warsztaty, wydarzenia podróżnicze i kulinarne,
  • akcesoria i sprzęt kuchenny,

Mimo wszystkiego co już opublikowałem na kierunkowo.pl, jestem otwarty na inne formy działania czy współpracy, takie jak np. unikatowe i ciekawe projekty turystyczne czy kulinarne, artykuły sponsorowane, wpisy lub relacje sponsorowane na Facebook lub Instagram, recenzje, promowanie wydarzeń, prelekcje, podcasty i rozmowy, kampanie, festiwale a także inicjatywy, przy których można poznawać nowych, ciekawych ludzi i ich inicjatywy!

logo sublogo kierunkowo.pl o mnie społeczność współpraca